Mia Aurora's Wedding

3:41:00 PM

Musim hujan membuatkan aku malas betul nak bergerak.
Especially kalo hubby keje.
Atas bebelan mak aku. aku gagahkan diri jgak attend wedding.
Tinggalkan anak kesayangan dgn my mom sbb hujan.

Garden's wedding kat Tasik Permaisuri. Lake Wedding pun bleh jgak.
Sebab betul2 tepi tasik.
Kalo ckp kawen kat Tasik Permaisuri mesti org ckp mcm wedding erra & yusry.
But, nowadays, dah ramai dh wat wedding kat sini.
Parking senang. cuma kna jalan ckit la. Mungkin kalo wat malam kna tambah lampu ckit.
Takut gak jalan nak ke parking tu. antara nampak & tak nampak org jer.

Tak sempat pun nak berjimba lama dgn kawan2. Ingat ckit diri dh jadi mak orang!
Tapi makin lama aku jarang jumpa my schoolmates bila aku attend wedding. Tak macam dulu.
Maybe sebab diorg dah kawen...so tak payah dtg wedding dah. peringatan utk diri sendiri
or ade commitment lain?? keje, family...

Apepun aku harus update ini.
Congratulation to my schoolmate Mia Aurora & husband.
Happy married!

Pic credit to my friend Qilah. sebab dah balik awal
Pelaminan Indah. sejuk rasanya. simple & sweet jer.
schoolmates...
yah, ina & yati yg masih solo. zura dh berpunyer!
Wedding Encik Penang @ Putrajaya. Humairah takut batman kat sebelah asyik ngorat dia jer.

You Might Also Like

1 comments

  1. hahaha.. i didnt know its in your blog.. thank you babe.. almost 1year dah,, hiks.. anniversary will coming soon.. doakan kami yer.. nak baby cumel macam Humairah gak.. hiks.. ^^

    ReplyDelete