Dilema mama & EBM

11:15:00 AM

Hi u all!

Bleh tak nak wat luahan perasaan...huhu!

Lately ni...susu agak merundum! damnnnnnnnnnnn!!!!
Cik merah plak asyik bergayut je! lama plak tu...bila cabut mesti merengek nak lagi.
Dalam hati ni...susu tak byk ke yg wat cik merah lama bergayut. huhu. yerla takut tak kenyang.
tapi...always think positive. selagi demand ade...mesti production berterusan!

Nak pukul diri sendiri la. sbb last 2 weeks skip pump 2-3 kali. hehehe!
maaf maaf. mungkinkah sbb itu??
bila pump skrg ni dpt 2-3oz je!!!! nak salahkan pump???
tak tak...pump berfungsi cam biasa je!

nak jerit bleh tak!!!!opppppsssssssss...
tak baik jerit2! berdoalah pada Allah minta permudahkan segalanya...

Tak tension pun...keje masih bleh handle dgn baik!
tapi bila tak dpt produce seperti biasa. mesti nak ckp sorg2 dgn botol susu, pump and cik B.
pastu...mesti nk tension jgak. risau ok!
dah la nk bulan pose ni....
mampukah aku meneruskan perjuangan ini???

Ya Allah permudahkanlah niat ku ini untuk meneruskan penyusuan buat anak-anakku..
Ameennnn....

You Might Also Like

1 comments

  1. faeza,
    try la amek suplement tuk tambah susu. adik ipar sy amek suplement tu n pam setiap masa smpai skang anak dia dh nk 2 taun ada lagi susu..

    ReplyDelete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe