Cik Merah Bersukan

9:04:00 AM

Assalammualaikum.
Banyak betul entry nak up!

Muhammad Naqeeb pun dah nak masuk 4 bulan.
Entry tentang G6PD pun masih dalam draft.
Harini nak cerita Kakak Humairah & kawan-kawan bersukan.


Nie pun cerita bulan lepas.
Happy betul cikmerah dapat bersukan dengan kawan2 seperjuangan.
Kecik & halus je anak dara ni. Jauh beza dengan mak bapaknya. haha!

Cik merah masuk 2 acara sukan. Perah air dalam botol & lari bawa bola.
Comel je tengok anak-anak bersukan. Berguna jugak skill main air kat dapur mama tu.
Tak sempat nak tunggu acara penyampaian hadiah. Kami balik awal sebab nak rushing pergi wedding.

Apepun saya kagum dengan muadibbah yg menguruskan anak-anak kecil yg macam-macam gelagat. Semoga anak-anak menjadi anak-anak yg soleh & solehah. Insyallah.







You Might Also Like

2 comments

  1. comel cik merah pakai tudung.. paling tecit die.. heheh..

    ReplyDelete
  2. comel jer cik merah ni....paling kecik dr yg lain....

    ReplyDelete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe