Jualan cuci kedai KK Homedeco

4:33:00 PM

Pergi nilai 3 asalnya nak pergi kedai KST.
Sebab nak beli plastik pos.

Tetiba ternampak jualan cuci kedai.
KK Homedeko.

Sesaje la terjah.
Memula ingatkan untuk members only.
Pegi tanya kat cashier rupanya untuk semua tak kisah la members ke non members.

Macam macam barang ade.
Pening gak sebab bersepah.
Lepastu harga pun tak sure.
Kebanyakkan 50% discount.

Geram gak tengok pinggan2 cupcake.
Tapi sabar nanti beli tapi tak guna.
Last sekali bawak ke car boot sale.
Hehe.

Akhirnya sy borong gift box je.
Memang suka sangat sebab comel comel.
50% diskaun.
Dapatla yang besar2 tu rm12
Yg kecik comel dapatla rm4 rm5.

Bakul bakul pun banyak.
Nak wat hantaran or deco2 sbg gift memang sesuai sangat.
Kalo nak beli untuk vip gift pun sesuai.
Untuk aqiqah ke pun comel comel.
Yang penting kena pandai pilih sebab barang bersepah.

So ape lagi sampai 7 ogos ni sahaja.
Selagi tak habis. Selagi tu dia cuci kedai kot.

You Might Also Like

0 comments

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe