Basikal Merah

12:48:00 PM

Thank You mama belikan basikal.

Dah lama dah nak belikan basikal.
Tapi hold dulu sebab nak tunggu humairah besar ckit.
Tapi aritu terjumpa basikal kat tesco RM 22.90.
murahkan? terus rembat jer. okla wat budak kecik ni. 

Nanti dah pandai main basikal. Mama beli yg cantek2 yer.



You Might Also Like

4 comments

  1. heheh.. comeinya basikal merah.... :)

    ReplyDelete
  2. wah! miss red dah ade beskal eh? najla pun dok sibuk menempek kat basikal kakak sebelah rumah. nak carikkan dia basikal yg ade penolak kat belakang tu, tak jumpa2...

    ReplyDelete
  3. ni harge promo ke? nak beli jugak lah :) seronok ye cik merah dapat beskal.hihi

    ReplyDelete
  4. comelnya naik basikal...murah btul basikal tu...nak beli untuk mia jugak la...

    ReplyDelete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe