Rumah Pertamaku

9:31:00 AM

salam jumaat...

Since ade baby cik merah ni...blog ni penuh gambar cik merah je kan.
sorryla ek korg! jgnla bosan plak...hehe

Pagi tadi dgr berita.
Rupanya...skim rumah pertamaku tu adalah utk SWASTA only.
lain kali bila dah lancarkan skim tu ckpla terang2. kan senang citer.
kesian ade org2 yg mengharap....

ohhhhh!sgt tak sabar nak ade rumah sendiri!
tak sabar nak deco2 cantik.
tp klo umah besar larat ke nk kemas2?
tak kisah kete kecik. asal umah besar. bleh tak mcm tu???

Our Dream House...
Sy & hubby plan nak beli tanah lot. so blehla design our dream house.
we all prefer rumah setingkat tapi besar.ala2 banglo gitu.
yerlakan...nanti kalo dah tua tak larat nak naik tangga.

Tapi my dad kata umah besar lawa kalo 2 tingkat.
impian mmg menggunung kan. saperla yg tak nak umah cantik.
mana tau impian menjadi kenyataan. ameennn.

Tapi kalo ade rumah besar & cantik.
Takut cik merah plak conteng2 dinding nti. sepah2 umah plak dgn mainan dia!
Kna tgu cik merah dah besar. barula bleh move to new house kan.
dah pandai kemas sendiri.


Oh Rumah Pertamaku!

You Might Also Like

4 comments

  1. utk swasta je eh?xtau plak...btw,hubby sy pn nk bli tanah lot n design rumah sendiri... :)

    ReplyDelete
  2. mmg rasa lain sgt kalau ada rumah sendiri nih dear. alhamdulillah, kami diberi rezeki awal olehNya...org lain lps kawen dpt baby, kami dapat rumah..syukur sgt2 Allah permudahkan urusan kami.

    insy'allah, one fine day...awak pun akan dapat rumah pertama idaman awk. sy doakan :)

    ReplyDelete
  3. oh.cantiknya kalo dpt umah mcm dlm tu..huhu.nak gak beli rumah one day

    ReplyDelete
  4. everyone mesti ada dream house kan... syok nya masa tu nanti...

    ReplyDelete

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe