Home : Hallway & Stairs Area

12:20:00 PM

Hi readers...
Happy working :)


Nie post draft yg dh hampir berbulan-bulan.
Sampaikan dekorasi pada kawasan ni telah bertukar.
Masih lagi mencari idea dekorasi yg sesuai untuk kawasan tangga berdekatan dgn stor.
Kawasanyer kecik. Tapi sgt memberi impak kepada living hall & dining hall.
Almaklumlah rumah open concept ni. tak leh nak sorok2 sgt.

Pada asalnya, sy jadikan tempat cik merah letak segala mainan, basikal, khemah semua kat sini.
Tapi bila serabut tgk bersepah sgt. sy tukar mood kepada tempat beristirehat.
Sejukla juga mata memandang.

Tapi itu adalah 2-3 bulan yg lepas.
Now dh jadi playarea cik merah semula. Kesian cik merah xde tempat bermain.
Itupun abis semua mainan dia bawak main depan tv. sabar jer la.
Kat mana kta duduk. situlah dia nk bawah mainan dia.

Sedang mencari idea utk menjadikan playarea cik merah lebih tersusun dan teratur.
Insyallah...next entry nak share idea for play area + storage bench.

Sy share gambar 2-3 bulan lepas di mana kawasan ini dijadikan tempat rehat.


Sebelum....
Selepas install wallpaper by LAMEX. Inilah hasilnyer...
Ade 2 buah kerusi from Cellini bewarna Grey. 
Yang bulat2 kecil di tengah antara 2 kerusi itu bukanlah meja.
Tapi tempat letak kaki melunjur akibat kekenyangan...hehe.




Door access to stor...thinking of organizing my store. oh bilakah??
But now...this area belongs to cik merah & her toys!

You Might Also Like

3 comments

  1. I pon ngah cr idea untuk ruang tangga supaye lebih menarik..mcm rugi pulak kalau biar kosong..:-)

    ReplyDelete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe