39++ weeks & February

11:20:00 AM

Hello Monday!
Untungla pada siapa yg masih bercuti...wehooo!

Welcome February....The Month of Love
Our 4th Wedding Anniversary, 26 February 2014
Welcome hubby to new age...14 February 2014
Baby....February 2014

Ku masih di sini...
Menanti hari yang bakal tiba...
Rasa tak sabar nak jumpa baby dalam perut mama ni.
Masih belum ada tanda-tanda.
Tanda contraction ckit2 tu aderla. Tp masih terkawal & tak konsisten.

Kalo tiada tanda juga, sy kena serah diri untuk induce sebelum 8 Februari 2014.
Kena jgak serah diri sebab sticker kuning tu... Nervous dibuatnya...
Baby...jomla keluar before mama kena induce.

So far...baby dah engaged. Alhamdulillah semua dalam keadaan terkawal.
Kakak Humairah pun tak sabar nak jumpa baby.
Hari2 tanya bila baby mama nak keluar?

Kawan-kawan,
Doakan mama & baby dalam perut ni sehatyer.
Semoga Allah permudahkan segala urusan. Aminn...

You Might Also Like

9 comments

  1. dekatnya 8 Februari..Lynda ada lagi sebulan tp tak larat nak jalan dah..
    Semoga selamat dan dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat segalanya ye kak..

    ReplyDelete
  3. Faeza...semoga selamat semuanya. Nape kena serah diri?? Sticker kuning means what eh? Azian sticker hijau...

    ReplyDelete
  4. semoga selamat.. tak sabar dah cik merah..

    ReplyDelete
  5. hehehe..xsabar ye kak humairah nak jumpa baby..semoga semuanye dipermudahkan nanti =)

    ReplyDelete
  6. 26 februari beday za..hihi..bby,plz kuar sblm mama kn induce ye..

    ReplyDelete
  7. Yeayy fabulous feb!
    Gud luck dear :)

    ReplyDelete
  8. Moga semua dipermudahkan yer.. Wah aunty pun xsabar ...hehehhe.mesti tomei mcm kakak jugak :)

    ReplyDelete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe