Ruang Tamu Dulu & Kini

9:33:00 AM

Dah lama kan tak cerita deko deko rumah.
Banyak sangat yang tertangguh.
Nak kasi naik semangat balik untuk deko deko rumah.
Terutama bilik anak-anak.
Playarea pun sedang serabut nak makeover semula.

Ini la wajah ruang tamu suatu ketika dulu.
Rasanya tahun pertama kami waktu mula-mula kami pindah masuk rumah.


Ini pula keadaan ruang tamu buat masa sekarang
Tiada lagi kerusi 'L' Shape. Yang ade sekarang 'I' shape.
Kerusi yang selesa pada asalnya di atas family hall, telah dibawa ke ruang tamu bawah.
Demi  memberi keselesaan pada anak-anak, ku korbankan deko deko ku. boleh gitu!
Bak kata mak..."sudahla tu...tunggu la anak-anak ko besar baru nak beli macam2"

Anak-anak happy main, mama happy buat kerja rumah, 1 keluarga happy.....
1 Happy Family at Home.



You Might Also Like

2 comments

  1. sama la.. perabot kena ubah kasi laluan kt anak anak nak berlari

    ReplyDelete
  2. kaaaaaannn... ni akak ngah sarat2 nak beranak..macam penat nak pikir pasal umah.. macam tu jer lah...

    ReplyDelete

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe