Hijab for Little Princess

3:32:00 PM

Bila pergi kenduri atau majlis bersama keluarga & rakan-rakan, mesti ada yang tegur...

'Bagus Humairah ni pakai tudung Nampak comel & kemas jer. Kalau budak lain sekejap je pakai tudung dah buka sebab panas & tak selesa!

Jawapan saya senang jer...sebab tudung yang Humairah pakai sangat selesa. Melekap kat muka. Yang penting material 100% cotton. Memang selesa sangat untuk anak-anak yang aktif bergerak.

Apa tunggu lagi mommy???
Nak nampak comel macam Xyra boleh dapatkan Xyra Hijab.

Xyra Hijab by Nadelluna.
100% cotton
Available size S (below 4yo) M (5-8yo) L (above 9yo)

RM26 (Tidak temasuk postage)

To order for your little girl 👸
Whatsapp +60132629155
.
info lanjut, boleh FOLLOW ig ini -->>
https://www.instagram.com/littlepearlheart/
https://www.instagram.com/littlepearlheart/
https://www.instagram.com/littlepearlheart/
.
Sekali beli mesti nak tambah kolek si warna lain






You Might Also Like

0 comments

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe