Tentang Humairah

8:02:00 AM

Cik merah sgt kuat makan. Tapi tak naik pun berat badan.huhu.
Now kalo nampak mama masak, mama hidang makanan atas meja.
Dah start tadah tangan nak baca doa. bijak bijak.

And asyik nak memerap jer. Pantang mama papa or nenek bangun jer. start ler melalak.
Nenek mengadu nak mandi n solat pun susah. Nak org duduk dgn dia je...
sabar je la. kekadang kna sorok2 nak pg dapur bagi dia leka.

Budak kecik ni dah banyak akal...

Ader yg tanya cik merah dah jalan ke? Alhamdulillah Cik merah start jalan time 11 months.
Now jalan sgt laju. Kalo bleh berlari dh berlari dah.

Hobi cik merah selain bermain adalah mengemas baju yang sudah dilipat. 
Dan tolong mama or nenek ampai baju dalam bakul. 
Yang lawaknyer siap libas kibas baju dulu sebelum sidai.

 
Cik merah sgt suka main tudung. Nampak jer tudung bersepah mesti amik dan bawak ke hulu hilir sambil pakai tudung. hahaha. mmg lawak.

New hobby. main masak masak. pastu suap mama & papa lepas masak. so cute!

Papa bila nak cat pagar nenek? pantang lepas je dr pintu rumah. terus ke pagar nak kuar!

How time flies. will miss the moments...

You Might Also Like

12 comments

  1. comelnye humairah pakai tudung tu..:)

    link dalam bloglist mom-to-be ye..

    ReplyDelete
  2. sangat cute..!!!

    x sabar nk tgk mia sy buleh jalan jugak..hihihi

    ReplyDelete
  3. qiut jek cik merah pakai tudung...nampak ayu gitu

    ReplyDelete
  4. Ayu...nanti dah jalan asyik nak dukung je plak. hehe

    ReplyDelete
  5. Mrs Nageb : Maress pun cute jgak.Kalo tgk maressa mesti teringat cik merah!

    ReplyDelete
  6. Myrule ...nampak je ayu tu! padahal lasak mcm boboi.

    ReplyDelete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe