Anak Raya...Mama syok sendiri

2:47:00 PM

Kekadang tu saya rasa memang saya ni syok sendiri jer.
Mentang2 la cik merah tak paham sgt, mama pun syok sendiri beli mcm2.
Excited beli lepas tu anak tak nak pakai. hahaha!

Utk raya kali ni, cik merah tak bleh ikat rambut lg. huhu.
Kalo bleh pun dia asyik nak cabut jer. geram.
So utk raya kali ni pakai cekak jer la. hehehe.
Maka mood mama adalah beli cekak.
Pastu mama pun syok sendiri. hahahha

Slalu beli kat pasar malam sudah. cantek jer pun. harga pun murah.
Semalam borong cekak kat mydin.sementara tgu my mom beli barang.
RM 10 dapatla 3 pcs yg comel2. tp dh tak byk pilihan la.

Cekak hasil rembatan dari mydin. total : RM10.

Bergaya dgn beg mama. hadiah dari my auntie from Amsterdam.

bergaya dgn cekak baru
atuk tak suka cekak ni.... sbb bunga tu besar. tp mama kata comel.
cekak yg setia sejak dr dulu. RM3 beli dari pasar malam
Kasut raya love from papa

pearl necklace from pak ngah dari Sabah.
mama buli anak tgh tdo...

You Might Also Like

10 comments

  1. alahai comel giler...sakan melaram...hehe

    ni yg syok kalau ada anak perempuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah syok. mama syok sendiri. cik merah mula2 ok. pastu dh bukak smua benda.

      Delete
  2. Smalah anak ros, rambut xleh ikat :( normal la nak bg anak yg cntik pg raya kan.. Kekekek :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. aahla ros. mcm2 mak2 kta dulu mesti nak bg anak cantek.

      Delete
  3. suka tengok budak kecik pompuan pakai cekak bunga besar besar cenggitu! comel sangat nampak cute..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajue! aku pun suka. dolu kecik2 tak dpt pakai now besar buli anak plak soh pakai...hehe

      Delete
  4. best nye merah nk pakai headband...aleesya xnk lgsg pakai...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp aleesya bleh ikat rambut dah. comel jer. elok jer kna ikat rambut :)

      Delete
  5. comel lahh cik merah.. ni yang x sabar nk dpt ank pompuan ni.. hehe

    ReplyDelete

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe