Jari Biru

3:27:00 PM

Alahai! dah 3 Hari Berlalu kot....



Alhamdulillah. Sy diberi peluang menunaikan tanggungjawab pada negara buat kali ke-2.
Perasaan mmg seronok especially bila jumpa ramai kawan2 lama.
Kebanyakkan semuanya masih setia mengundi di tempat kami dibesarkan.

Hubby & sy masih mengundi di kawasan berasingan. Planning 5 tahun lagi nak beralih arah pula ke kawasan tempat kami bermastautin sekarang ni.
So, Hubby mengundi pagi di Keramat, Dun Hulu Kelang Parlimen Gombak.
Sebelah tengahari turn sy pula  mengundi di Parlimen Bandar Tun Razak. 
Seronok bila lihat semua org up gambar mengundi seawal pagi di FB & Instagram.
Orang lain sibuk tunjuk tangan biru kan. Sy & hubby pun nak tunjuk jugak!


Kita diajar untuk menghormati org lain tidak mengira Agama & Bangsa.
Semoga Malaysia akan terus maju & aman.
Sy bersyukur di lahirkan di bumi Malaysia.
Terima Kasih Ya Allah atas nikmat yang kau berikan kepada negaraku..... MALAYSIA.

You Might Also Like

2 comments

  1. mengundi kat mana hari tu? kite ngundi kat skolah sebelah umah je..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengundi kat Bandar Tun Razak. 5 tahun lagi hubby ajak mengundi Sepang!

      Delete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe