Organizing Kitchen Cabinet #1

12:48:00 PM

Lihat dari luar. Nampak kemas jer KC.
Amik ko bila buka jer kabinet, barang berterabur.
Mula2 siap KC aku mmg campak jer. sebab nak buang smua kotak2 besar.
So xder la menyemak dlm stor dgn kotak2 besar.
Sementara nak tgu rajin berkemas campakkan saje brg2 dlm KC.

KC sy mmg tak attach basket. mmg request kosong jer.
sy lg lebih mudah mengemas. boleh ikut citarasa kita.
lgpun nak tambah basket bagai tu kna ade charge plak!

Mmg kalo pindah randah kemas sehari pun tak habis.
Makanya campak dan kemas semula. hehehe.
Masih lagi berserabut. Dalam proses susun molek2 la ni.
Kalo susun teratur mungkin byk lg benda bleh disimpan.

Jom sekodeng dalam KC yg masih lagi tidak tersusun....
Hadiah kawen pun masih berlambak dlm stor. tak bukak kotak lg.




In progress to organize my KC...



Inspirasi.... mmg organize betul la. sgt admire yg gantung kat pintu tu.
Jom susun menyusun...


Source : {Here}

Source : {Here}

You Might Also Like

7 comments

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe