Kundasang Day #2 : Pasar Sayur & Buah-Buahan, Pekan Kundasang

11:36:00 AM

Sebelum meneruskan perjalanan ke Kota Kinabalu.
Kami singgah di Masjid Kg. Lohan untuk solat jama'.
Masjid ni terletak tak jauh dari simpang. Senang jer cari signboard masjid.


Sebelum tu...kami singgah pasar sayur & buah-buahan di Pekan Kundasang.
Tempat ni memang terletak tepi jalan menghala ke Ranau.
Berdekatan dengan Pine Resort Kundasang.

Macam-macam ade jual di sini.
Sy beli keledek ungu. Sedap direbus. Manis & lemak rasanya.
Kebanyakkan kami beli buah-buahan potong jer.
Memikirkan nak balik naik flight. Kalo tak, dah borong sayur2 segar nak buat masak tom yam.
Gayanya macam kat semenanjung tak der jer.



segala macam buah ade...musim ke tak musim ke...semua ade




Geram sgt tengok sayur2 segar ni...

cik merah pilih sayur

RM1 only

You Might Also Like

0 comments

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe