Oh cikmerah & playarea!

11:02:00 AM

Oh cik merah!
Inilah Playarea awak.
Mama dah deco cantek-cantek utk awak. 
Awak mmg menggunakan playarea ni sebaik mungkin sampai jadi macam ni.
Bila mama marah, awak kata "Mama ni marah jer....".
Mama mana la yang tak marah anankku kalo gaya macam ni?
Bila mama suruh kemas...mesti awak cakap "Humairah penatla mama..."

Bila saya serabut & membebel,
Sy teringat kata2 suami "Satu hari mama akan merindui keadaan yang serabut macam ni...."
Cukup mendalam maksudnya..
So...as parents korg mesti faham kan especially bila anak-anak dah semakin membesar.



Inilah akibat bila Ipad dah kena quarintine.

baru lepas basuh sarung pink...alhamdulillah hilang kesan conteng ni.

You Might Also Like

10 comments

  1. haha.. sama la ngan anak saya.. bila disuruh kemas mula la dia cakap "kakak penat la.." adohai.. pandai budak2 ni cari alasan kan.. sabo jer la..

    ReplyDelete
  2. hihi...betul2...tp kira cantik jugaklah play area cik merah tu...mia pun suka sepah kan barang..kalo kita kemas dia keluarkan balik..bukannya dia main pun mmg suka menyepah satu rumah..dinding rumah jangan tanya..mmg cantik sangat hasil tangan mia yg kreatif..ibu pun terpaksalah redha je..:)

    ReplyDelete
  3. boleh kawan dengan reza ranea la... kemas 2 minit saja

    ReplyDelete
  4. Biasala tu sis..klu xbersepah xchill..haha

    ReplyDelete
  5. Boleh geng dgn humaira ros jgak ...suka sepah..hahha..
    Tp kata2 suami akak tu buat kita sebakkkk :(((((

    ReplyDelete
  6. Sama la ngan aafiya. Last2 semua sorok :p

    ReplyDelete
  7. ni tak teruk lagi ni..kalau tengok playrooms qaleef lagi pitam..huhu... pasrah dah tak larat nak marah... ngeeee

    ReplyDelete
  8. sama mcm anak saya...dia akan kata Daniel penatlaaa...Daniel sakit pale laaa...hehehe

    ReplyDelete
  9. Macam kemas je haha Haraz lagi messy kot, kalau mintak kemas pun sikit je la, tapi asalkan dia cuba saya boleh terima lagi.

    ReplyDelete
  10. nak tanye tempat tempat duduk yg booeh storag barang tu beli kat ne?

    ReplyDelete

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe