Balang Kuih Raya 80 sen

12:46:00 PM

Assalammualaikum.
Semua dah mula bekerja ke?
Atau hati masih di kampung halaman?

Dilema balang kuih raya masih belum berkesudahan.
Rasanya setiap tahun tukar balang raya. huhu.
Orang dulu-dulu sampai 10-20 tahun pakai balang yang sama.

Tahun ini dah masuk 5 tahun dah ada rumah sendiri.
Masih belum jumpa lagi balang kuih raya yg berkenan di hati.
Sampaikan tahun ni redha pakai balang 80sen ni jer.

Tolong tolong suggest kat mana korang semua beli balang yang cantik-cantik?
Yang penting senang nak handle dengan anak-anak yang suka makan kuih dalam balang mama!



You Might Also Like

3 comments

  1. takde balang raya.. lagi teruk kan.huhuhu

    ReplyDelete
  2. betul tu ..yang penting senang nak handle

    ReplyDelete
  3. Tupperware brand cantik gak. tak berkenan ke?

    ReplyDelete

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe