Saya Malas Lipat Baju

12:16:00 PM



Statement ni memang terkena batang hidung sendiri. hihu.
Saya memang malas lipat baju.
Walaupun kadang-kadang kerja rumah dah selesai.
Malas sungguh nak lipat baju.

Orang kata sambil tengok tv sambil lipat baju.
Tak jadi la...tambah lagi kalau tengok Dia Semanis Honey...opss..
Memang ke laut la kan. Dok berangan lebih.
Kalo ade mesin lipat & gosok baju memang sanggup den g boli!

Kadang-kadang sampai en.hubby  balik dari outstation seminggu,baju tak berlipat...
Bayangkan lah yer....
Kebebelan suami bila melihat baju dia tak berlipat lagi.

Siapa yang buat semua ni??
Dari basuh baju.
Sidai baju.
Lipat baju.
Susun baju.
Semuanya en hubby.
Memang kerja terbaik.
Sampaikan pernah cadangkan husband buka kedai Dobi.
Dobi PAPA.

So far belum sampai kubu perang.
Masih lagi terkawal.
Kadang-kadang tu mengelat angkat dari ampaian terus gantung dalam almari.
Entahla bila datang kerajinan melipat baju.
Kalau dah terpaksa memang ku turutkan jua.

Ok Bye.
- Isteri yang malas lipat baju -

You Might Also Like

1 comments

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe