#gengslim beraya

10:30:00 AM

Nak bagitahu awal-awal, saya bukan #gengslim
Tapi saya jemput mereka datang beraya di rumah.





Entah macam mana saya terjebak dengan geng slim ni.
Memang derhaka sebab tak pernah langsung nak pergi timbang.
Rasanya belum sampai seru untuk misi menyelimkan badan.

Bagus #gengslim ni sebab misi utama adalah kesihatan.
Tak de unsur-unsur ubat-ubatan untuk kurus.
Semuanya secara natural.
Siapa berat naik setiap kali timbang, kena denda RM5.
Jumlah terkumpul tu lah #gengslim buat makan-makan.

Saya jadi tuan rumah je.
Belanja rojak & cendol sebab mak buyung dah mengidam dari bulan puasa.
Bila semua bawak sikit-sikit jadilah kemeriahan berpotluck di hari raya.
Semoga semua seronok dapat makan-makan.
Tuan rumah minta maaf apa yang kurang yer.



 inilah geng slim kecuali yang baju biru berkaca mata ayu dibelakang tu. 
Memang dah slim orangnya.






You Might Also Like

1 comments

Precious Humairah

Followers

Creative By Two

Subscribe