#teamrayamelaka

10:06:00 AM

Selamat Hari Raya.
Masih bercuti ke semua?

Dari kecik memang raya wajib balik kampung.
Tak pernah pun raya kat rumah sendiri. Ape lagi raya kat Kuala Lumpur.
Dulu-dulu memang merasala balik kampung naik bas.
Bersyukur anak-anak sekrang lahir-lahir dah ada kereta.
Dulu mengangkut la mak ayah kami anak beranak balik ke kampung.

Bila berkahwin, tetiba kena raya kat Kuala Lumpur.
Dah namanya kahwin dengan orang Kuala Lumpur.
Merasala den raya kat KL. Tak do nak sosak sosak balik kampung.

5 tahun kahwin, memang den suko rayo kat KL dulu.
Sebabnya lepas zuhur dah bertolak balik kampung.
Lepas tu dapatla balik kampung raya lama sikit. hehe.

Tahun ke 6 rasa nak tukar angin.
Cerita dengan hubby untuk beraya raya pertama di kampung!
Suka nau sepupu sepapat kak long balik raya kampung.

Alhamdulillah tahun ni complete gambar raya family pak cik Ramlay.
Inshallah tahun depan bertambah la cucu Atok Li & Nenek Yah

Selamat Hai Raya dari #teamrayamelaka #teamrayakampung




You Might Also Like

10 comments

  1. Replies
    1. recycle baju kahwen adik bulan 12 aritu..hihi

      Delete
  2. lawa baju melayu tu...beli kat mana ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baju raya ni actually tempah time wedding adik last year.
      Kira recycle la ni. Tempah kat dzulclassique kajang

      Delete
  3. selamat hari raya..!! =) sweetnya kombinasi warna tema.. =)

    ReplyDelete

IG @littlepearlheart

Followers

Creative By Two

Subscribe